شیائومی به زودی دستبند ارزان قیمت جدیدی عرضه میکند
نوشته شده توسط : علی افشار

خریدن دستگاهی جانبی برای سنجش ضربان قلب چه هزینه ای را در پی دارد؟ اگر نگاهی به وب سایت های خرید تجهیزات آنلاین بیاندازیم، با قیمت های مختلفی روبرو می شویم. از 20 دلار گرفته تا بیشتر از 100 دلار. با این حال، برای کمپانی چینی شیائومی این قیمت تنها سه دلار بوده است! دستبند جدید این شرکت با نام Mi Band pulse که به حسگر اپتیکی برای سنجش جریان خون مجهز است با قیمت 16 دلار به فروش می رسد، تنها سه دلار بیشتر از دستبند قبلی که سال گذشته عرضه شد.

شیائومی با استفاده از این قیمت های فوق العاده پایین موفق شده در بازار فناوری های پوشیدنی جایی برای خود باز کند. اگرچه محصولات این شرکت فقط در چین و چند کشور اطراف آن قابل دسترس هستند، ولی شیائومی موفق شده جایگاه سوم جهانی را در ساخت گجت های پوشیدنی به خود اختصاص دهد. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیش از 3.1 میلیون از این دستبند را فروخته است. البته با توجه به قیمت پایین محصولات این شرکت، نمی توان درباره سود حاصل از فروش این سه میلیون مچ بند با قطعیت نظر داد، به ویژه وقتی که آن را با محصول مشابه شرکت اپل مقایسه کنیم.

این دستبند جدید از تاریخ 11 نوامبر در چین عرضه می شود. این دستبند می تواند با یک بار شارژ تا سی روز کار کند، گوشی را آنلاک می کند، فعالیت های ورزشی را دنبال می کند و ضربان قلب را نمایش می دهد. شیائومی هنوز اعلام نکرده که قصد عرضه جهانی این محصول را دارد؛ این در حالی است که این شرکت در صفحه فیس بوکش از مخاطبان خود پرسیده " دوست دارید این دستبند در کشور شما هم عرضه شود؟"طراحی فروشگاه اینترنتی




:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: